Promocja marki MyScreen – Azja 2025
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej

Informujemy, że nasza firma/instytucja realizuje projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach: Promocja marki MyScreen – Azja 2025.

Celem projektu jest zbudowanie widoczności marki na nowych rynkach.

Realizacja projektu jest możliwa dzięki wsparciu finansowemu z Funduszy Europejskich.

W ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej zaplanowano szereg działań mających na celu wzmocnienie pozycji marki MyScreen na rynkach azjatyckich – w Japonii, Wietnamie i Tajlandii.

1. Udział w międzynarodowych targach branżowych:

Wnioskodawca zaprezentuje swoją ofertę produktową na trzech kluczowych wydarzeniach technologicznych w Azji:

  • Japan IT Week Spring (Tokio, Japonia)
  • Vietnam ICTComm (Ho Chi Minh, Wietnam)
  • Techsauce Global Summit Festival (Bangkok, Tajlandia)

W ramach tych wydarzeń zaplanowano:

  • przygotowanie i transport materiałów promocyjnych,
  • zakup oraz zabudowę elementów wyposażenia stoiska targowego (np. ścianki, gabloty, systemy ekspozycyjne, oświetlenie, elementy brandingowe),
  • udział przedstawicieli firmy, odpowiedzialnych za prezentację oferty, nawiązywanie kontaktów handlowych i rozmowy z potencjalnymi kontrahentami.

2. Misja wyjazdowa na Polsko- Japońskie Forum Eksportowe:

Udział firmy MyScreen w misji wyjazdowej do japońskiego Pawilonu Polski podczas wystawy EXPO 2025 w Osace ma na celu promowanie polskiej marki na prestiżowej, międzynarodowej arenie. Wydarzenie to stanowi wyjątkową okazję do prezentacji innowacyjnych produktów oraz budowania relacji biznesowych z partnerami z całego świata.

3. Kampania promocyjna online na rynkach azjatyckich:

Równolegle z działaniami wystawienniczymi prowadzona będzie profesjonalna kampania promocyjna związana z udziałem Wnioskodawcy w wydarzeniach targowych obejmująca:

  • publikację artykułów sponsorowanych w lokalnych mediach branżowych,
  • kampanie reklamowe i wizerunkowe na platformie LinkedIn,
  • działania lead generation mające na celu pozyskanie nowych kontaktów biznesowych i partnerów na rynkach: japońskim, wietnamskim i tajskim.

Wszystkie powyższe działania mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki MyScreen, ekspansję na rynki zagraniczne oraz pozyskanie nowych kontrahentów i dystrybutorów.

4. Cel projektu

Celem projektu jest realizacja działań ukierunkowanych na wzmocnienie potencjału eksportowego Lamel Technology Sp. z o.o. na rynkach międzynarodowych, poprzez udział w działaniach promocyjnych przewidzianych w programie promocji o charakterze ogólnym w związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, Kansai, realizowanych w celu promowania marki produktowej MyScreen oraz Marki Polskiej Gospodarki.

Poprzez udział w międzynarodowych targach branżowych, działania promocyjne online oraz bezpośrednie spotkania z partnerami biznesowymi, firma dąży do nawiązania nowych relacji handlowych, zwiększenia zasięgu swojej oferty oraz pozyskania kontrahentów i dystrybutorów na rynkach azjatyckich.

Projekt stanowi istotny krok w kierunku umacniania pozycji marki na arenie międzynarodowej, promując innowacyjność polskich produktów i budując trwałą obecność w regionie Azji Południowo-Wschodniej.

5. Grupy docelowe

Projekt skierowany jest przede wszystkim do potencjalnych partnerów biznesowych, dystrybutorów oraz odbiorców hurtowych z rynków azjatyckich – w szczególności z Japonii, Wietnamu i Tajlandii – zainteresowanych nowoczesnymi rozwiązaniami z zakresu ochrony ekranu i urządzeń mobilnych.

Z efektów projektu skorzystają:

  • firmy technologiczne i dystrybutorzy elektroniki, poszukujący innowacyjnych, wysokiej jakości produktów do swojego portfolio,
  • detaliści i sieci handlowe, działające w branży akcesoriów GSM i elektroniki użytkowej,
  • użytkownicy końcowi na rynkach docelowych, którzy dzięki projektowi zyskają dostęp do nowoczesnych i niezawodnych produktów marki MyScreen,
  • firma MyScreen, poprzez zwiększenie rozpoznawalności marki, nawiązanie nowych relacji handlowych oraz rozwój eksportu na dynamicznie rozwijających się rynkach azjatyckich.

Projekt przynosi zatem korzyści zarówno w wymiarze biznesowym, jak i konsumenckim, wspierając rozwój polskiej innowacyjności poza granicami kraju.

6. wartość Projektu 434216.13 PLN

7. wysokość wkładu Funduszy Europejskich; 206492.06 PLN

  • #FunduszeUE
  • #FunduszeEuropejskie