Promocja marki MyScreen – projekt Azja 2025
współfinansowany przez Unię Europejską

Pragniemy poinformować, że nasza firma/instytucja realizuje projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach: Promocja marki MyScreen – Azja 2025.

Celem projektu jest budowanie widoczności marki na nowych rynkach.

Realizacja projektu jest możliwa dzięki wsparciu finansowemu z Funduszy Europejskich.

W ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską zaplanowano szereg działań mających na celu wzmocnienie pozycji marki MyScreen na rynkach azjatyckich – Japonii, Wietnamu i Tajlandii.

1. Udział w międzynarodowych targach

Wnioskodawca zaprezentuje swoją ofertę produktową na trzech kluczowych wydarzeniach technologicznych w Azji:

· Japan IT Week Spring (Tokio, Japonia)

· Wietnam ICTComm (Ho Chi Minh, Wietnam)

· Techsauce Global Summit Festival (Bangkok, Tajlandia).

Wydarzenia obejmują:

· Przygotowanie i transport materiałów promocyjnych,

· Zakup i montaż elementów wyposażenia stoiska targowego (np. ścianki, gabloty, systemy ekspozycyjne, oświetlenie, elementy brandingu),

· Udział przedstawicieli firmy, odpowiedzialnych za przedstawienie oferty, nawiązanie kontaktów biznesowych oraz rozmowy z potencjalnymi kontrahentami.

2. Misja wyjazdowa na Polsko-Japońskie Forum Eksportu

Udział firmy MyScreen w misji wyjazdowej do Pawilonu Japońskiego Polski podczas EXPO 2025 w Osace ma na celu promocję polskiej marki na prestiżowej arenie międzynarodowej. Wydarzenie jest niepowtarzalną okazją do zaprezentowania innowacyjnych produktów i budowania relacji biznesowych z partnerami z całego świata.

3. Kampania promocyjna online na rynkach azjatyckich: Równolegle z działaniami wystawienniczymi prowadzona będzie profesjonalna

kampania promocyjna związana z udziałem Wnioskodawcy w imprezach targowych, w tym:

· publikacja artykułów sponsorowanych w lokalnych mediach branżowych,

· Kampanie reklamowe i brandingowe na platformie LinkedIn,

· Działania związane z generowaniem leadów w celu przyciągnięcia nowych kontaktów biznesowych i partnerów na rynku japońskim, wietnamskim i tajlandzkim.

Wszystkie powyższe działania mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki MyScreen, ekspansję na rynki zagraniczne oraz pozyskanie nowych kontrahentów i dystrybutorów.

4. Cel projektu

Celem projektu jest realizacja działań mających na celu wzmocnienie potencjału eksportowego firmy Lamel Technology Sp. z o.o. na rynkach międzynarodowych, poprzez udział w działaniach promocyjnych przewidzianych w ogólnym programie promocji w związku z udziałem Polski w Wystawie Światowej EXPO 2025 w Osace, Kansai, realizowanych w celu promocji marki produktowej MyScreen oraz Marki Polskiej Gospodarki.

Poprzez udział w międzynarodowych targach, działania promocyjne online oraz bezpośrednie spotkania z partnerami biznesowymi, firma dąży do nawiązania nowych relacji biznesowych, poszerzenia zasięgu swojej oferty oraz pozyskania kontrahentów i dystrybutorów na rynkach azjatyckich.

Projekt jest ważnym krokiem w kierunku umocnienia pozycji marki na arenie międzynarodowej, promowania innowacyjności polskich produktów oraz budowania trwałej obecności w regionie Azji Południowo-Wschodniej.

5. Grupy docelowe

Projekt skierowany jest przede wszystkim do potencjalnych partnerów biznesowych, dystrybutorów i odbiorców hurtowych z rynków azjatyckich – w szczególności Japonii, Wietnamu i Tajlandii – zainteresowanych nowoczesnymi rozwiązaniami do ochrony ekranów i urządzeń mobilnych.

Na efekty projektu wpłyną:

· Firmy technologiczne i dystrybutorzy elektroniki poszukujący do swojego portfolio innowacyjnych, wysokiej jakości produktów,

· Sprzedawcy detaliczni i sieci handlowe, działający w branży akcesoriów GSM i elektroniki użytkowej,

· Użytkownicy końcowi na rynkach docelowych, którzy dzięki projektowi uzyskają dostęp do nowoczesnych i niezawodnych produktów marki MyScreen,

· Firma MyScreen, zwiększając rozpoznawalność marki, nawiązując nowe relacje biznesowe i rozwijając eksport na szybko rozwijających się rynkach azjatyckich.

Projekt przynosi więc korzyści zarówno biznesowe, jak i konsumenckie, wspierając rozwój polskiej innowacyjności za granicą.

6. Wartość projektu 434216,13 PLN

7. Kwota wkładu funduszy europejskich 206492.06 zł

· #FunduszeUE

· #FunduszeEuropejskie